Så här känner jag..

Som jag sagt tidigare så har jag tyckt att denna fotbollssäsongen varit psykisk jobbig eftersom man haft så tror press på sig att göra bra varje match, men alla har ju dåliga dagar ibland! Det känns som att om vi inte vinner 4an så kommer en hel del folk att sluta spela och inte tycka detta är nå kul längre.. så pressen har varit så enormt stor och det har ju nästan blivigt jobbigt varje gång man fått bollen och känt: "Gör nånting bra, gör nånting bra! Annars..." Men nu så är alla matcher spelade och jag tror verkligen att jag behöver en liten paus! För att få tillbaka lita av suget och kroppen ska få bli friskare!
Och som jag också sagt tidigare så tycker jag att div.4 med inlandslag är en sopdivision och vi platsar inte där men jag tror att en div.4 med umeålag är sååå mycket bättre! Där skulle jag nog trivas! För vi spelar mycket bättre om vi möter bra lag, så är det faktiskt! Vi klarar inte av att spela vårat spel när vi möter ett uselt lag! Så antingen div.3 eller div. 4 med umeålag skulle jag gilla! :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Haha :D

2011-09-01 @ 22:40:14
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg , allt bra? :)

2011-09-02 @ 11:13:26
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: linnea

- jo allt är bra med mig faktiskt

2011-09-02 @ 17:04:56
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide