jeejääje who cares

Jag var astrött imorse och kände mig inte så där jätte peppad på att gå till skolan men jaa. måste ju! Börja med fotbollsgym. och sedan redovisning i Naturkunskap. Vilket gick bra och jag är rätt så nöjd, hade varit mycket lättare att göra ett bättre arbete om man haft lite längre tid på sig! jaja anyway, resten av dagen har jag bara glidit runt och tagit det coo00oolll. Tror jag till och med sov en stund, hihi. Ikväll så har jag tänkt läsa lite läxa och sedan baka nånting gott! (:
visst låter det gott?

Vad kallas dessa kakor? :)
Bara en dag kvar av veckan och sedan är det helg. Veckan har gått fort vilket är bra men hoppas helgen går lite extra långsamt för jag känner att jag behöver lite mer vila! Vad händer er i helgen? bara vila för er också eller?

Kommentarer
Postat av: ida

sv: åh va kul! :D tacktack!

2011-09-15 @ 18:41:44
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Sandra

åå jättekuul att du är med i Dagens blogg, :D Några planer inför helgen ? =)

2011-09-15 @ 19:55:52
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide