mår inge bra

Jag har haft ritkigt ont i halsen de senaste dagarna och det har inte gått över än, även fast jag matat på med halstabletter och varm dryck.. Nu har jag även fått en förkylning som inte gör det hela nå mycket bättre!
I morgon är det tänkt att jag ska dra till Umeå med mamma och shoppa lite men om jag mår såhär dåligt då så blir resan nog förflyttad till nästa helg. Vilket jag inte vill! Men aja, vi får se hur jag mår imorgon!
Idag hade jag skrivit upp att jag skulle städa rummet och rensa garderoben så jag kan se vad som behövs investeras imorgon, men jaa..

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hoppas de känns bättre

2011-09-03 @ 09:43:40
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide