you don't know me. but you will

Idag kom resten av varorna jag beställt efter från H&M och varor från Gina Tricot kom också som jag och Carro beställt efter för några dagar sedan. Så nu är garderoben ytterligare påfylld och nu efter en rensning jag gjorde i går också. Det var något som verkligen behövdes. Jag slängde massa av mina gamla huvtröjor som jag brukade släpa runt i förr i tiden och det kändes skönt! En ny Anna började skådas ;)Självklart är inte detta framsidan av tröjan utan detta är ryggen, snygg va? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie och Moa

Hej hjärtat, vilken underbart fin blogg du har och vilka härliga bilder du tar! :) riktigt inspirerande skall vi säga dig. checka gärna in på våran hälso blogg. Där får du läsa allt ifrån kost, träning, fotografier, musik, mode med mycket mer. Helt enkelt allt emellan himmel och jord. Kram / oss

2012-08-09 @ 16:17:16
URL: http://halsoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide