I love it when I catch you looking at me

Gårdagen spenderades med Gustav och co. hade en kul kväll, tack för den! Idag har jag och mamma varit på stan och handlat julklappar fast så många blev det dock inte. Ikväll har jag hängt här hemma och spanat lite på tvn och gjort lite läxa :) Imorgon ska jag förhoppningsvis beställa efter kläder och vi ska nog baka knäck också. Blir super! På kvällen får jag träffa min fina igen! ♥
Inatt ska jag försöka sova med min nya bettskena som jag fick för några dagar sedan för att undvika att gnissla med tänderna som jag tydligen gör ;) JAG KAN INTE PRATA NÄR JAG HAR DEN I MUN, lite läskigt! I feel like a boxer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide