Jag och mitt dåliga minne

Jag tänkte nu berätta vad jag gjorde igår men har redan glömt vad som hände på morgonen.. vänta, jag går och frågar mamma. brb.
Jag klev upp sent som vanligt (innan middag.) Sedan for jag och solade ett tag (iförd pojyamas), efter middagen så dushade och gjorde jag i ordning mig for raggen på stan med epan.
-När jag väl kommer ut och kör så gör ingen annan det! Tråkiga Lycksele!
Det var dött på stan igår, fast det vart lite roligare iallafall när Ronja och Ante kom ut och körde med oss. Hihi de lånade ut en skiva åt oss, Kopparbärsrock. - Jag har hört bättre! ;) hehe. Men tack till er iallafall om räddade våran inte så ösiga kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide