midsommar

Självklart så blev det dåligt väder åter igen på midsommar.. vars är solen? Blir nog hemma ikväll med familjen (fast ville ju egentligen ut någonstans). Har idag varit hos mormor och morfar och hälsat på en stund. Jag och Carro tränade även lite på att nicka (jag älskar fotbollen i men inte när det gäller att nicka den! Jag är så rädd att jag får den i ansiktet och speciellt på näsan!) ;s Så den rädslan måste jag övervinna!
Nu ligger köttet på grillen och är nog snart klart! Awesome! Hoppas på lite värme ikväll så man kan sitta ute på altanen och bara ta det lugnt! Vad har ni gjort idag och vad händer ikväll?
Justja, Ha en bra midsommar! (bättre sent än aldrig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide