Kvarmt, rodrama, håmmar!!

Idag for vi till ica och laddade upp lite inför helgen. Det blev två glasspaket och lite godis. Gott gott gott! Ikväll har vi spelat minigolf och jag kom tvåa! Först kom Carro (bara tur, hihi) och sist Elin men med bara ett poäng efter mig. Så det var jämt!

Efteråt så for vi på Statiol och köpte lite mer gott och for upp till Korpberget och mummsa i oss det där. Sedan cyklade vi hem igen, men vi missade tyvärr Sverige-Moldavien matchen men jag hörde att de vann med 4-1 iallafall! PS: Idag var förtsa gången jag cyklade på min nypimpade cykel! Hihi kändes konstigt för jag har inte suttit på en cykel på länge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide