f-f-finally

Gud så skööönt! Vaknade inte idag av massa skrikande folk utan till tystnad! Så underbart! Tror jag aldrig i hela mitt liv känt mig så pigg och glad! Mamma måste ha lyssnat på mig ändå när jag sa åt henne att låta mig sova på helgerna! :) thhih azöööm!
Idag så ska jag ju beställa efter kläder! Jiihoooo, äntligen! Hihi en kul grej är att jag förut sagt att jag vill köpa lite mer färgglada kläder och nu när jag kollar igen de kläder jag ska köpa så är allt bara svart och vitt.. hihi bra att jag lyssnar på mig själv!
Jag kollade runt efter kläder igår och jag räknade ut att jag hittat kläder kring 8000 kr. ojojojoj, blir svårt att skrapa ihop de pengarna! Men jag har idag försökt tunnat ut antal kläder och nu är det mindre än 1/8 av 8000 jag behöver betala! Gud vad mycket onödiga kläder och plockade på mig! ;o hihi.
Jag hittade en super fin tröja på Cubus men man kan ju tydligen inte beställa efter där.. Varför ska man ha en hemsida bara för att kolla på deras kollektion? Jag bor ju för fan fleeera mil från skellefteå.(eller vart nu närmaste butik ligger) Gör en online shop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide