inge bäst före datum här inte!

Kände en plötslig lust för att skriva men har tyvärr inget nytt och roligt att berätta. Men en sak har jag minsann missat att uppdatera er om, eller ja.. det är ju jätte gammalt men jag har ju aldrig sagt vad jag tyckt om saken. Och saken är ju att..... SPANIEN TOG EM GUUUULD!!!! yabadabadooo, så jävla gött! Viva la España :) Jag tycker dom förtjänade guldet och ja, 4-0 det var ni värda grabbar! Visst, matchen var inte den mest spännande jag sett men sak samma, dom vann ju! :D

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Sundin

bästa laget.

RE: ja, det kommer typ upp som en kommentar hos mig. inte på bloggen i sig, haha svårt att förklara :P jag använder mig inte av att svara på det sättet faktiskt.

2012-07-11 @ 15:55:02
URL: http://malinsundin.blogg.se
Postat av: Fotograf Malin Sundin

RE: ja helt klart det bästa laget :D vad görs?

2012-07-13 @ 18:16:17
URL: http://malinsundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide