Det första steget mot att få det du vill ha är att våga släppa taget om det du inte vill ha

OKEJ, jag är i behov av lite sämn just nu så försöker snabbt sammanfatta vad jag hållit på med under den senaste tiden. Imorgon väntas Skol DM, match mot Minerva (tror jag). Känner lite tagg inför den! 
Jaha, vad är detta tänker ni nu... Jo min kära vän Frida fyllde 18 år för nån vecka sedan och då bakade jag och Mill denna fina tårta till henne. Visst är den fin? Det var faktiskt första gången för oss båda att göra nånting liknande så jag tycker vi lyckades bra ändå för att vara så okunniga som vi ändå var. Observera ordvalet "var"!
Blir less på att ingenting ska fungera för mig så jag fick nog och beställde efter Proactiv. Hittills ser det faktiskt lovande ut, hoppas att de fortsätter i samma riktning! 
Glad tjej på Lycksele marknad 2014. Halloween nästa!
Kvällen har spenderats med fina brudar. Lekte bilkurragömma, oh spännande grejer! 
 

Kommentarer
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Jaså? Jag tycker det är mycket lättare att förstå telefonen nu;)

2013-10-03 @ 07:40:52
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Elisabet

Sv: Tack! Allt bra med dig?

2013-10-03 @ 13:32:14
URL: http://elisabetolinder.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jora de e okej fast har mensvärk :/

2013-10-03 @ 13:42:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide