back on track

Dagen har gått rätt så fort vilket jag gillar. Vi har bara haft tre lektioner idag, skulle egentligen ha fyra men spanskan gick bort eftersom våran lärare är på semester eller nånting sånt.
Jag har ränkat ut att jag kommer behöva släpa runt på min stora/feta träningsväska till skolan varje dag förutom måndagar så jag måste nog kanske köpa en ny som är lite smidigare att ha med sig! ;)
Idag på idrotten så fick vi testa pulsklockar vilket jag aldrig testat förut. Det tog ett tag innan den börja reagera och jag tror att det var nånting fel på den eftersom jag hade typ puls 130 hela tiden och man skulle ha mellan 140-180.. så det måste väl ha varit något fel, eller hur? (a)
Ikväll bliv det tacos och sedan soffan och bara ta det lugnt. Behöver verkligen det känner jag! ;) Jag fick lite grejer av mamma och Erik som jag hoppas kan ge mig lite energi!
Redan ätit upp en hel rand av tuttifrutti grejen, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide