beeest!

Matte och engelska diagnoserna gick väl bra idag, tror jag då iallafall. Jag var helt inne i diagnoserna så när jag var klar insåg jag att jag var kvar sist av alla, pinsamt! Jag hatar sånt! Men jag fattar inte hur vissa bara typ kan ta 10 minuter på sig..? :O Vi gjorde även någon diagnosaktigt grej på svenskan men där tror jag inte att jag var sist iallafall, nice!
På träning ikväll så chillade vi bara och vi körde lite fotbollsbrännboll, skit kul! :) Fast jag kände av nånting i vaden (nästan lite krampaktigt) men ingen kramp kom iallafall! :) Kanske kommer imorgon på fotbollsgym. ;) hoppas ej!
Ikväll har jag även plugga lite historia och filat på spanskan. Hoppas bara att det inte blir något "förhör" på historian igen för denna gång har jag inte lagt ner nå mycket energi på det! hope for the best!

Kommentarer
Postat av: felle

allt bra idag? :)

2011-08-30 @ 17:04:16
URL: http://feliciafolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide