Black Swan

Jag hann både se Vänner och Black Swan ikväll vilket jag inte trodde jag skulle hinna. Så jag tänkte nu berätta lite om filmen Black Swan som jag tycker ni alla borde se! Verkligen sevärd! Den var myyycket bra! :)
"Liksom de flesta ballerinor kretsar hela Ninas liv kring ballett. Hon är en av de starkast lysande stjärnorna i New York City Ballet Company och när det blir dags att ersätta prima ballerinan Beth som huvudrollen i Svansjön står Nina på tur. Men hon får oväntad konkurrens i nykomlingen Lily som imponerar stort på regissören med sin sensualitet och passion. Allt som de två rivalerna utvecklar en skruvad vänskap blir Nina mer och mer desperat och frågan är hur långt hon är villig att pressa sig själv för sin karriär."

Jag tycker filmen var bra och spännande, riktigt spännande! :) Min syster hade sett den innan mig och hon sa att den var skit hemsk men så jätte hemsk tycker jag faktiskt inte att den var. Däremot tycker jag hennes mamma var sjukt konstig och hemsk, haha! Det kändes nästan som det var mamman som låg bakom allting på något sätt, men så var det ju inte! :) Ajja, jag rekomenderar iallafall filmen till er allihopa! Och av någon anlednings så irriterade jag mig inte över slutet.. vilket jag skulle gjort om det var någon annan film, hih. Anyway, filmen får fem ev fem stjärnor av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide