come on! stop it.

Börjar göra mig iordning för öppethus men fick nyss ett sms av Line som frågade om jag ville komma och spela fotboll och det vill jag ju verkligen men jag vill ju inte komma svettig till öppethus när man ska få träffa klassen och allt, haha så det får bli fotboll någon annan dag istället! :/ Anyway, så hoppas jag att öppethus grejen går fort så jag sedan kan dra på jobbet och städa lite och sedan komma hem och slå på en bra film, kanske blir The Simpson Movie för den har jag faktiskt inte hunnit sätt än. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; okej :) jag svarar på kommentarer :)

2011-08-21 @ 13:23:45
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide