Kom tillbaka 2 kg rikare

Dagen efter det som hände med bilen så lämnade vi in den på lagning på Samglas (och vilket toppen jobb dom gjorde!) Fixade det på en halv dag, det kallar jag otroligt! Om vi hade lämnat in den i Lycksele hade det typ tagit flera veckor. Så stort tack till ni på Samglas! :)
Därefter så tog vi snabbtåget till Göteborg för att gå på Universeum. Riktigt häftigt! Massa olika djur och annat kul man kunde se och göra. Carro skötte om kameran men på mitt favoritdjur hajar hade hon inte fått till någon bra bild.. :/ aja! Bilderna är tagna av digitalkameran så dom är inte så bra..
Eftersom det inte fnns några bra bilder på hajarna så snodde jag nu från google.
Jag älskar hajar! ;O Vet faktiskt inte varför men dom är ju förjävligt coola alltså!

make a gif

Efter förmiddagen på Universeum så drog vi till Liseberg igen som låg precis brevid och åt lunch där och chillade där tills middagen. Fast jag var då inte lika åksugen som dagen innan så det blev bara ett åk i Balder och FlomeRide, restan satt jag bara och tog det lugnt. Förresten.. ni ska bara veta vilken tur jag hade! ;o Jag vann en 2 kg Toblerone! Woooohoo! Helt otroligt. Jag har ju aldrig tur i sånt men den här gången hade jag jätte tur för när jag skulle spela så var det en kille som typ trängde sig före mig och tog min bricka.. och han vann på den :O Men jag spelade ändå även fast det var jätte liten chans att jag skulle vinna på samma bricka, men det gjorde jag! Hhahahahaha vilken tur! Samma bricka vann två gånger i rad!

När carro såg att jag vunnit så blev hon så förbannad och försäkte vinna själv och hon vann ett litet rör med Center. Tycker synd om Erik som också försäkte vinna men varje gång så var han ett nummer ifrån.. men som tur är ju jag så himla snäll så han får smaka av mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide