drama, lies, tears. Cheers to the teenages years

Idag har jag tagit mig en varm dusch och denna gång var faktiskt den första gången på länge som jag använde balsam! Jag har tidigare tyckt att det är så otroligt svårt att gnugga ur håret så jag har skippat de momentet varje gång. Fast jag har bestämt mig nu att jag iallafall ska försöka att balsamera håret varje gång eftersom mitt hår är så nött och fult! Men det är fortfarande irriterande jobbigt att få ut det ur håret!..
Ikväll så ska jag ju som jag redan sagt till Rusksele och ha massa kul med några kompisar. Vi ska laga lite mat (som jag förstog det så blir det kyckling, gott!) och sen under kvällen ska vi tjocka oss med massa gott. Fast så mycket blir det nog inte för mig. Utan jag kommer istället proppa i mig vatten men kanske även slänger i mig nån godisbit! ^^
Funderar på att kanske ta med mig kameran ikväll men då måste jag låna Carros kameraväska och jag vet inte om hon går med på det.. vågar jag fråga? (A) Hon verkar lite småsur idag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Allt bra idag?

2011-08-14 @ 15:37:02
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide