Ooooh jag vill verkligen ha en iphone!

Jag tycker dom är skit häftiga och dom verkar ju så underbart bra ;o! Den har ju typ allt och den är ju skit snygg! Jag hade en touchmobil förut men det klarade jag ju inte av men jag tror nog att apple har bättre touch än sony ericsson, eller hur va? haha! Om jag fick välja så skulle jag ta en iphone 4 för jag tycker dom är mycket snyggare än 3an men när 5an kommer så skulle jag nog självklart ta den! Och jag tänkte en sak, att när 5an kommer så borde väl 4an bli billigare, eller? Så då kanske man har råd att köpa den? :)
Men hur mycket kostar egentligen en iphone 4 med alla försäkringar och skit? Ooh en sak till, jag älskar att man kan köpa olika skal och fixa den lite snyggt, för det kan man ju inte göra med de flesta mobiler (t.ex den jag har nu) haha, jävla soptelefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide