Pojken med pruttbyxorna

Jag och Erik slog oss ner i soffan framför en mycket bra film ikväll. Pojken med pruttbyxorna var namnet! Den var mycket rolig och jag älskar handlingen alltså, hahah! Mycket, mycket, mycket bra film. Ni kanske tror jag skämtar men det gör jag absolut inte! En film som verkligen fick fram budskapet om att alla är unik!

"Från dagen han föddes har Patrick Smash förundrat och förvånat sina föräldrar, kompisar och skollärare med en sällsynt välutvecklad förmåga att prutta. Unge Patrick kan som ingen annan lägga på en riktig ordentlig prutt som får de mest osannolika konsekvenser för omgivningen. Patricks bästa kompis Alan bestämmer sig för att hjälpa Patrick att använda sitt pruttande på ett sätt som kan hjälpa honom att uppnå sina drömmars mål att bli astronaut. Tillsammans med Patricks gasfyllda mage beger sig de två vännerna ut på ett äventyr som tar dem hela vägen till Amerikas Rymdcenter. Ett fartfyllt äventyr med Rupert Grint från "Harry Potter" En film för alla barn, och även för alla föräldrar som har barnasinnet kvar."

Jag fullkomligt älskar hur Rupert gör rollen som Alan, han är så sjukt duktig! Men Rupert var inte den ända från Harry Potter filmerna utan Josh Herdman som spelar Goyle var också med och i denna film är han även en mobbare, buuh! ^^ Och vi hade även med en från Narnia filmerna, Anna Popplewell som i denna film spelade Patricks syster. Så det är i filmen Pojken i pruttbyxorna man ska vara med för att sedan vara med i de större filmerna/serierna! ;) hihih. Då vet man. Jag rekomenderar iallfall den här filmen helt klart! Och den får fyra av fem stjärnor av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide