lite update från de senaste dagarna

Jag har inget bra svar på varför jag inte bloggat de senaste dagarna.. för jag har absolut inte haft mycket att göra. Igår såg jag bara film och tjocka mig med massa palt :/ Due date och hangover 2.. två riktigt bra filmer. (jag orkar inte skriva om dom som jag brukar så jag ger bara betyget, alright?!) Due Date får fyra av fem stjärnor och Hangover 2 får fem ev fem stjärnor av mig. Hoppas verkligen att det kommer en 3a, för alltsåå.. dom har ju en jävla otur! x] hahaha!
Idag så har jag varit och klippt mig, fast bara det vanliga då. Uppklippt, fixa luggen och kapa det lite! Jag skulle nog aldrig klara av att ha någon annorlunda frisyr än vad jag har nu! :O Jag skulle nog inte äns kunna klippa av det till hakan eller så! Även fast mitt hår snabbt växer ut men aaaaldrig i livet liksom, haha!

Ikväll så har vi spelat match mot Storuman och.. VI VANN! tjooho, tre poäng! Super super bra! PS: jag klippte mig just idag för att vara snygg till den matchen, hahah nej såklart inte! ;) Men vad kort håret blev alltså, men fräääscht! (sköönt!) Fick en mycket mindre hästsvans än vad jag brukar, haha. Men nu får jag iallafall inte håret i ögonen när jag nickar! Great!

Nu har alla lag i divisionen spelat 8 matcher var och vi leder! Yeeey. Nästa match är mellan Åsele och Vännäs och jag hoppas verkligen att Vännäs vinner, för det vore bäst för oss! Men vi få la se! ;] Och på söndag så spelar vi mot Vilhelmina och den vill vi ju inte ska sluta som förra gången, utan nu ska vi vinna! :) Med massa mål förhoppningsvis! :)

På Lördag så ska jag till Rusksele för att ha kul med några, fast också säga hejdå till Erika som flyttar till Umeå för att gå skola där.. :( trist! Och jag kommer inte heller kunna vara där länge eftersom vi har matchen dagen efter.. Anyway, imorgon ska jag nog dra på ica och investera lite snacks och sånt till det men sen efter det händer det nog inte mycket.. kanske slår mig ner framför en bra film eller så! :) Få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide