Red Riding Hood

Idag har jag underhållit mig själv med filmen Red Riding hood. En mycket bra och spännande film! Fast än en gång så är det ju slutet jag inte förstår..hahah. Men ni som sett den, var det ett bra eller dåligt slut? Kan de fortfarande träffas? :) hihi.
"När Valerie bortlovas av sina föräldrar till den rike men tråkige Henry beslutar hon sig för att rymma tillsammans med sin stora kärlek Peter. Men kvällen då de ska ge sig av slår en varulv till och dödar Valeries syster och man börjar misstänka att varulven inte är någon främmande varelse från skogen utan finns mitt bland dem och att Valerie har ett unikt band med varelsen."

Den var mycket bra gjord och man märkte att det vara samma skapare som gjorde denna som twilight, hehe! Jag gillar också att man inte visste säkert vem som var varulven utan att hon misstänkte olika hela tiden! :) Jag rekomenderar filmen till er alla! :) Och den får fem av fem stjärnor av mig för jag tror att slutet var bra! Haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide