internet funkade inte

Internet har inte funkat på hela veckan så jag har inte kunnat blogga någonting som ni kanske förstår. Vi köpte ju mobilt bredband och när vi ringe till telia för att höra vad det var för fel så sa dom att vi låg för nåöra masten? Hur kan man vara för nära?
Näst sista dagen så fixade mamma felet med det kändes onödigt att börja blogga om allting då eftersom jag inte hade riktigt tid. Men nu är alla bilder inne på datorn och det är riktigt dåligt väder så det blir perfekt! Dagen ägnas till bloggandet. Apropå bilderna.. jag kunde inte ta så många bilder med systemkameran eftersom vi oftast va ute i olika städer och jag ville inte ta med mig den efter vad som hände i tisdagskväll... (berättar mer om det senate) Men digitalkameran hade vi med oss och lite bilder fram Liseberg och sånt finns där. Men dom bilderna är ju förstårs inte så jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide