last days in south Sweden

Torsdagen i Göteborg tillbringades med massa shopping hela dagen. Vi gick på Avenyn (som bara var långtråkig) och sedan blev det Nordstan som mest bara var rörig och jobbig.. vägar överallt och man visste aldrig vars man va!
På fredagen så shoppade vi även lite i Stenungsund (jag tror det var där vi var) men bara ett tag för sedan för vi tillbaka till stugan och jag, Carro och erik tog ett löppass på 30 minuter. Vilket var riktigt skönt faktiskt! :)
I lördags så packade vi ihop, städade ur stugan och drog hemåt eftersom det var regnigt och det fanns ju annars inte så mycket att göra där. Vi kom hem kring 3 på natten till söndag och dagen så var man rätt trött, vilket man är fortfarande faktiskt..
Nu dom här dagarna efter hemkomsten så har jag inte gjort ett piss. Idag så har jag tränat och gjorde mig illa i.. aah vad kallas det? Mellan ljumsken och höften..(?) Och det kom liksom bara.. vet inte hur..! Men kväll så har jag smörjt in och så men det är lite svårt när jag inte precis vars det gör ont.. ;s Men hoppas det blir bättre tills på torsdag när vi har match mot Storuman!

Kommentarer
Postat av: Veronica Pain

Tjena! Jag lottar ut en drömfångare just nu och om du vill vara med så är du välkommen ^^



Mvh Veronica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide