Shoppingen i Göteborg

Nu kommer det bilder på allt jag investerat i Göteborg. Hela veckan så var jag inställd på att köpa shorts men jag hittade inte några förren sista dagen vi shoppade så jag glömde ju bort att jag också var tvungen att köpa några tröjor. Så det blev en sista minuten shopping och jag hittade 4 stycken fina tröjor på typ en kvart! ^^

how do i make a gif

Ginatricot och jag tror den var på rea för 50 kr.

make a gif

Ginatricot och jag tror denna kostade kring 150kr.

make a gif

Ginatricot, kring 150 kr där med.

how do i make a gif

Ginatricot, 99kr.

how do i make a gif

Ginatricot, 199 kr.

how do i make a gif

H&M, 149 kr.

how do i make a gif

H&M, 99 kr.

make a gif

Cubus, typ 150 kr.

Hittade först de svarta shortsen på h&m men det var ju jeansshorts jag ville ha, men alla jag provade var ju alldeles för stora så dessa har jag hittat på barnavdelning, haha! Dom satt precis som jag ville.

resize image

Bikbok, 199 kr.

make a gif

Bikbok, 99 kr.

resize image

Jeansen köpte jag på någon liten affär i Stenungsund och jag tror dom kostade ungeför 300 kr och Conversen köpte jag på Scorett för 700 kr.

how do i make a gif

Kändes som jag verkligen behövde en ny lampa ;) hihi. Jag minns ej vad den kostade men jag tror det var kring 200-300 kr på IKEA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide