yeeey!

Träningen gick fint och jag klarade mig igenom den utan någon smärta alls, awesome! Så jag kommer nog klara av matchen på fredag (om jag blir uttagen!).
Efter träningen så vart jag och Carro så sockersugen så vi tog oss an och bakade en kladdkaka. Även lite motgångar så kom ändå ett fantastiskt gott resultat fram! Stolta kockar här då! ;o
Nu så tänkte jag slå på filmen Black Swan men mamma vill att vi ska se den med familjen så jag får väl kika in någon annan då. Har ni något bra filmtips? :)

Jag fick tillbaka min vattenflaska idag som tydligen Kyrks haft hemma hos sig. Antar att Felicia fått tag i den efter någon match eller så, haha! men nu är den tillbaka iaf! :)
Kameraväskan som jag skulle buda på gick att antingen köpa för ett fast pris: 319 kr eller buda på den och utgångspriset var 309kr så det kändes lite onödigt att buda på den när den ändå gick att köpa för bara 10 kr mer, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide