American pie

Just sett klart American Pie. Vi hyrde den on demand och det fanns två stycken att välja mellan men det stog inte 1 eller 2 så vi valde den längsta (Finns det två eller?). Jag har aldrig sett någon av dom förut och jag har hört så himla mycket om dom så jag var tvungen att se den!
"Ett kompisgäng i staden Great Falls går sista året på High school. En av dem initierar en pakt om att de alla ska bli av med oskulden innan de går ur skolan och börjar på college. Förvecklingar och en rad komiska situationer uppstår i denna film."
Den var lika rolig som jag hört att den skulle vara och jag rekomenderar den! Önska jag kunde skriva mer men Carro ska ha datorn. Filmen får fyra stjärnor av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide