detta är ett långt inlägg!

För idag har det hänt en massa roliga grejer! Först så köpte jag ju kameran :) Jag veeeeet, det tog ett tag men jag ville känna mig säker! Och nu har jag dessutom lärt mig den mera och ikväll har jag installerat Photoshop som jag fick med när jag köpte kameran, hur awesome som helst! :)
Efteråt så for vi upp till Arvl. och där härsade folk hö och jobbade på. Mamma hittade ett fågelägg som låg helt övergiver på utebordet.. så jag tog in det och la det i ett glasögonfodral invirat i bomull, haha! Kanske kommer ut en fågel en vacker dag, vem vet?


Hihi när jag och Carro var liten så brukade vi leka att vi blev jagade av rymdvarekser och att vi snabbt skulle springa in i bilen och ta skydd och köra där ifrån. Och idag så testade vi men det var inte lika kul som förrut.. även fast vi hade uppgraterat lekan och jag körde iväg på riktigt med bilen.. men leken var inte kul längre :/
Och jag måste bara få berätta att jag tror att jag såg Björn Ferry idag på träningen idag.. :O jag är ganska säker på att det var han, men vad gör han i Lycksele? :)
Ikväll har jag hoppat lite studsmatta med pojkarna och jag lärde mig frontflip 180 :] Yeeah! Stolt chey. Jag trodde jag aldrig skulle klura ut hur man skulle göra men det gjorde jag :) Nu har jag bara backflip kvar som jag verkligen vill lära mig, men jag tror jag är för gammal för det.. :] Och jag vill ju inte landa på nacken!
Erik filmade in när jag gjorde frontflip 180 och jag kanske kan lägga upp den någon dag :)
Jag tror detta är allt som hänt idag.
Imorgon kanske jag lägger upp några av bilderna jag tagot med kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide