Farliga Sinnen

Just sett klart filmen Farliga sinnen som handlar om en tjej som får jobb som lärare åt en spcecialklass. I den klassen går bara såna som har ett svårt liv och lever liksom på botten. Jag gillar såna filmer när någon reser sig från botten till toppen! (a)
"Amerikanskt kriminaldrama från 1995. Den före detta marinsoldaten Louanne får ett jobb som lärare på samma skola som vännen Hal arbetar på. Hennes klass består av ungdomar som behöver extra stöd. Louanne gör sin egen undervisningsplan och bryter mot skolans regler, vilket ger henne problem med skolans byråkrati. Men problemen finns inte bara i skolans värld, även elevernas tuffa verklighet påverkar deras motivation. En tragedi får konsekvenser för både Louanne och hennes elever."
Filmen var mycket bra och jag rekomenderar den till er som precis som jag gillar se hur någon färbättras. Den får fyra av fem stjärnor av mig...
Hahah jag måste fixa nya stjärnor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide