fem varv på 3 timmar?

Men jahapp, var typ bara fem stycken som var anmälda till Con Cour De Charm.. hur kul är det när det bara är så få? Men det fanns två stycken som jag tyckte skulle få första och andra pris men jag tror inte någon av dom fick någonting alls ;/ Riktigt dååååligt! Men iallafall.. efter det så for jag och Carro hem och gjorde oss lite nachos och såg på tv i väntan på utgång. Kvällen var rolig men seg, haha. Det är riktigt jobbigt att köra så sakta! ;o (säger jag som kör epa!)
Men nu är det godnatt som gäller och imorgon ska vi packa inför Göteborg (jaa, vi ska dit på Söndag) och efter det blir det väl stan! :)
(jag berättar nog mer om Göteborgresan imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide