Känner mig lite osäker

Speciellt igår kväll! Det handlar om kameran.. Jag är ju så himla snål och jag gillar inte att spendera mycket pengar men kameran kostar ju en hel del..;) Och jag vill vara säker på vad jag gör när jag ska lägga bort så mycket pengar! Så jag köper kanske min kamera lite senare än vad Carro gör (hon köpte sin idag) så jag kan se hur bilderna blir och så jag hinner bli säker på min sak!
Det skulle vara skit kul att ha en kamera men är det värt pengarna? Det är det jag sitter och funderar på! ;)
Någon av mina läsare som har en Nikon D3100? Om det är så, vad tycker ni om den? :) Blir bilderna bra och är den lätt att ha och göra med?

Kommentarer
Postat av: Susanna Sandberg

Köp den om du inte gjort det. Har en likadan själv och är supernöjd, den är 10 gånger bättre än min förra systemkamera.

2011-07-12 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide