plötsligt händer det

Var på stan idag och kollade efter en kameraväska och hårfärg. Jag har nu insett att jag måste färga håret! Med betoning på måste. Ibland ser det typ ut som jag har grönt hår.. ;s inte okej! Men jag tror jag bara kör på en toning eftersom jag inte vill att det ska faila med färgen och jag måste gå runt med klartgrönt hår istället!
Restan av dagen har jag tillbringat i trädgården faktiskt! Väldigt förvånad själv faktiskt! Jag har röjt undan grenar, rabatter och allt annat skit. Jag kände helt plötsligt bara för att fixa till lite på ett ställe som stått orört nu ett tag. Och imorgon ska det sättas dit rabarber och blommar för att snygga till där lite! awesome!


Apropå färgen grön.. Fingrarna har glimmrat i grönt idag!! (jag = byggare bob/Ernst) Gröna fingrar som satan! Imorgon när (förhoppningsvis) allt är klart så kommer ni få se före och efter bilder på mitt lilla projekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide