all by myself!

Har ikväll hunnit med ganska mycket ikväll tycker jag. Sett både Morden i Midsomer och Snuten i Hollywood! Älskar Eddie Murphy, speciellt i dom här filmerna! Så smaaaart han är alltså! Jag har även lyckats proppa i mig resten av kladdkakan jag bakade igår.

Gick även på en 20 minuters promenad med Doris tillsammans med mamma och Erik. Och hon fånga en råtta... (ueeeek, blää!) så hon sover där nere inatt!!

Och apropå Morden i Midsomer så frågade jag mamma idag om dom snart skulle börja visa dom nya med John Barnaby men då sa mamma att de inte skulle bli några (hade hon hört av en vän) men då ikväll när programmet började så såg vi ju att de var dom nya! Hahah där fick jag svar på min fråga! Vilken tajming.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide