Glad tjej!

Har idag efter middagen varit i Arvl. och bland annat spelat kubb, fotboll och jag lyckades dessutom hitta den rätte! Hihi och nu undrar ni säker vad jag menar..? Jag klagade ju förut på att min cykel var så konstig och ocykelbar men jag tror jag hittade en ny idag! :) Glad tjej! Har ikväll spolat av allt damm från den och pumpat däcken och imorgon är den nog cykelbar! ;) hihi, åter igen.. Glad tjej! Men vad ska jag göra med den gamla? ;o

Vi tog några bilder medans vi var där men eftersom batteriet i min kamera tog slut så tog vi Carros mobil istället. Och då blev bilderna så här små.. surt! Men några kan jag väl lägga upp.. fast inte nu, jag ska se klart filmen Million Dollar Baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide