volleyboll + match

Jag hann aldrig skriva nånting igår eftersom jag absolut inte hade tid..! På skolan så var det volleybollturnering och gissa vilka som vann!? JOOOO, 9:11 <3 (min klass ;)  de lag som vann fick möta ett lärarlag och vi vann även mot dom! :) Nu har vi bevisat att vi är, och kommer alltid vara den bästa klassen! ;) <3
När jag kom hem från skolan så for jag och mamma i panik på stan för att leta åt kort till alla blommor jag skulle ge till allt folk. Vi hittade tillslut bra kort för bra pris! ;]
Hemma så började jag packa ner alla fotbollsgrejer i väskan för det var ju match igår mot Vännäs. I första halvlek spelade vi inte så bra men vi lyckades få in ett mål på hörna. Sissel sköt och Mimmi nicka in! AWESOME! Andra halvkel så spelade vi mycket bättre men dom lyckades däremot att göra ett mål. Mathen slutatde 1-1 och vi fick 1 poäng att ta med oss hem. Vi kom hem ungeför tjugo över 11 på kvällen men jag la mig inte i sängen förren typ halv 2 eftersom jag skulle göra iordning dom där fucking blommorna och sedan duscha.. men jag var faktiskt inte så trött idag trots det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide