bien

Idag efter skolavslutningen så bestod ungefär hela dagen åt att bli lite brunare. Istället för att ligga typ på en handduk så spelar jag typ hellre kubb eftersom man rör sig då och får färg lite överallt och på båda sidor. Så kubb och lite andra småsporter blev det.
Sedan på kvällen så börja jag göra mig i ordning för utgång. Avslutningskvällen! De artister som uppträdde var Minnah, Elin och Tove från Idol + Rabih (som var en överaskning.) Ikväll var jag med Maja, Sanny, Kajsa, Sofia och Simon men efter ett tag så var jag även med Erika och några fler med! (blev typ olika hela tiden.) Jag hade iallafall en trevlig kväll! :) Tack!
Klockan 8 så var det modevisning med hundar och våran lilla Doris var med! ♥ Så söt hon var. Stolt matte härå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide