Lång dag detta varit

Jobbade idag mellan 7 och 14.. då var man pigg! Har idag åkt en hel del pigg, jag tror faktiskt att jag somnade till lite också (a) hahaha. Jag älskar att åka bil, speciellt när man ät trött! ;)
Hade ju bestämt med mamma och Carro (som var ledig idag) att vi skulle fika på lilla bageriet efter jag slutade. Tyvärr så fanns det ingen parkering där så vi for på Indo café istället. Kladdkaka!
När vi kom hem så var klockan kanske ungefär 3 och jag och Carro ahde ingenting att göra så vi lasta in Doris i epan och drog iväg till Lyckan. Hihi jag tror hon gillar inte att åka med mig eftersom det lever om så mycket men jag tror hon börjar vänja sig nu! PS: Doris älskar att bada! ;] I nästa inlägg kommer en jävla bunt med bilder från Lyckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide