brun tack!

Efter skolan idag så stack jag på stan och kolla efter skor och nylonstrumpor till skolavslutningen. Men måste köpa nya nylonstrumpor eftersom de såg ut som nånting min mormor skulle ha på sig. De var för blanka och mina ben såg bara bleka och gamla ut.. jag som trodde jag valt en bra färg så jag kunde få lite bruna ben (a)
Jag vill också vara brun! :O
Efteråt så for jag och solade solarium så jag kanske blir lite brun inför skolavslutningen och jag kom då på medans jag stod där att jag glömt köpa en sån där BH utan band.. så på fredag ska jag på stan igen och köpa det och nya nylonstrumpor! :)
Efter stan så for mamma på shell och hämta ut lite kläder som kommit. Oh det var till mig! :) Lägger upp bild på dom någon gång jag har tid och ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide