Shutter

Har just sett klart en skräckis.. omg vad jag fick kämpa mig genom den filmen! Jag klarar inte av att se dom. Måste ha massa folk omkring mig och en massa kuddar jag kan hålla över ögonen om jag ska kunna se en. Och inget av detta hade jag ikväll, men jag klarade det ändå! Stolt chey! Den äckligt hemska filmen var Shutter.

"Amerikansk skräck från 2008. Nygifta New York-paret, Ben och Jane reser till Japan på Bens senaste fotouppdrag. Snart upptäcker de oförklarliga spöklika reflektioner av en ung kvinna på hans foton. Den mystiska ”anden” på bilderna tycks vara kopplad till Bens förflutna – och hon är ute efter hämnd genom att låta paret gå en fasansfull framtid till mötes."

Jag frågade Sofia om tips på bra skräckfilmer och den här var en av hennes förslag. Den var verkligen hemsk och otäck! Jag brukar ju gilla filmer med "andar" men den här var för mycket för mig! Och inte för att vara taskig eller så men jag tycker en del kineser(dom som är med i skräckisar) ser hemska ut på film.. speciellt om dom är likvit i ansiktet. Aja, jag rekomenderar filmen till er som klarar av att se skäckisar och ni som inte gör det (se inte filmen eller gör det under dagen med massa folk omkring dig och som sagt, mycke kuddar) thhiihihi!
Just nu mår inte min mage så bra eftersom jag suttit och spänt den under hela filmen men jag hoppas det går över snart för jag skulle hemskt gärna vilja sova inatt! Filmen hade bra handling och den var gjort på ett mycket bra sätt! Filmen får fyra stjärnor av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide