Shooter

Har just sett klart filmen Shooter. Mycket förvirrande i början men jag började förstå allt mer eftersom. En sak jag funderade på var hur kan kunde stå ut att ha typ hela USA emot sig..?
"Amerikansk action från 2007. Prickskytten Bob Lee Swagger har dragit sig tillbaka efter en tragisk händelse i Afrika. När man misstänker att någon planerar att mörda USA:s president ber man Swagger om hjälp att hitta förövarna innan de slår till. Men det hela är en fälla och tillsammans med FBI-agenten Nick Memphis försöker han ta reda på vem som försökt sätta dit honom."
Som sagt, ibörjan var det mycket förvirrande. Man visste inte vem som ville döda vem och allt var bara kaos men det klarnade upp efter ett tag! :)

Filmen var spännande och en sak jag tänkte på.. han kunde sin grej! Vart nästan lite imponerad ;] När filmen rullat på ett tag så såg jag att jag sett slutet av filmen förut ;o Så vart ingen överaskning hur den slutade.. Men filmen får fyra stjärnor av mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide