vem är du, vem är jag

Gud vad mina ben värker.. Har gått hela dagen och samlat på mig 4630 steg (faktiskt inte mycket men h-vete vad det gör ont) Fötterna känns helt förstörd och vaderna lika så! Jag är ogåbar nu, haha x]
Tänkte gå och lägga mit på altanen och sola när jag kom hem från jobbet men det blåste så värst.. men det blir ju åter igen bra väder imorgon! Till och med ännu varmare! I like!

Och varmt på tordag med! :)
Ikväll ska jag då på cirkus. Tänkte kanske ta med mig någon kompis eller så går jag med lillebror. Mamma sa att om jag gick med lillebror så betalar hon för mig! Det kostar 200 kr, så det lutar mot att jag går med lillebror istället! :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide