Det kommer vara kaos nu i början

Jag valde nog vid fel tillfälle att byta blogg men jag orkar inte hoppa tillbaka till den gamla igen, så jag fortsätter här.
Varför det blir kaos är ju för att jag bytte just efter jag vart på träningsläger med laget och jag har ju skrivit lite om det i den andra bloggen  och nu måste ju allting hit så ni fattar allting sedan när vi läser. Men i inlägget under här så kan ni ju läsa 3 av de inläggen om träningslägret i Turkiet. Så om ni inte fattar någonting om vad jag skriver så kanske ni måste gå in på den gamla. Då kanske ni fattar om ni får läsa lite gamla inlägg därifrån! annasorlin.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide