glad och sur på samma gång..

Fick sluta typ 1,5 timme tidigare idag eftersom vi inte kunde göra alltihop som det var tänka att vi skulle göra på hk:n. Vi hann bara baka tunnbröd, elller "hann".. vi kunde väl ha wookat precis som de tidigare grupperna eftersom vi bakade så fort men det är ju alltid härligt att sluta halv två! :)  aweesoome!
Det blir typ ingen fotbollsturnering på skolan i höst..*as sur* Varfööööör? Jag vill ju spöa 7erna och bevisa att vi är bäst. För jag är så jävla sur på vissa 7or som tror dom är så jävla bra på fotboll, men det är dom inte!
Istället så ska vi ha någon bajs volleyboll trunering.. fuck that!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! jag är så jävla sur just nu! Det kan väl inte vara så svårt att klämma in en fotbollsturnerng någon dag?! Ni har ju haft ett helt år på er? Har ni inga pengar? JAG BETALAR! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide