Glasblåsarens barn

Varje år gör alla nior i lycksele en musikal och iår så är det då våran tur.. och om ungefär 2 veckor så har vi föreställning. Allihopa får då välja i vilken grupp dom vill vara med i t.ex. drama, kostym, bild, dans osv. och jag är med i kostym. Tillsammans med Lina så gör vi härskarinnans klänningar, trollgubbens kläder och barn kläder. Vet faktiskt inte varföt vi valde att sy härskarinnans klänningar!? Det blir ju inte som vi vill men jag tror att det kan bero på att vi haft så himla höga förväntningar på att det skulle bli så jävla bra, åsså blev det inte det.. Vår första klänning ser faktiskt bra ut men inte den här andra.. men vi fixar det väl (på något sätt..)
Idag så har jag även gjort np i matte och det gick väl bra (hoppas jag!) Vissa uppgifter var ju helt skruvade! Fattar inte hur man skulle få fram vissa svar! ;s aah menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide