it will be hard

Jag fick ta det där rollschemat för kajsa, awesome! Då slapper jag skriva av allting. Men jag måste ju fortfarande läsa igenom manuset..inte kul, inte kul alls! :( orkar fan int. Men alltså, jag tycker att skådespelarna borde ju ha koll på vad det ska ha för kläder och när de ska in på scen, så inte vi i garderoben behöver ha koll på det! Eller hur?

Idag ska jag typ hjälpa Erik bygga ihop nå lego som gått sönder och som han tjatat om jätte länge. Jag ska nog dessutom ta en dusch eftersom jag ska på bio ikväll och se Pitares of th carribean. Tjoohoo! Jag försökte ju få med mig någon att gå i fredgas men typ ingen kunde ;o men aja, hoppas någon kan idag då! :) Vad händer er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide