Pirates of the Carribean - i Främmande farvatten

Kom hem från bion för ett tag sen. Pirates of the carribean! Succéfilmer allihopa! jag älskar dom! Och Jack Sparrow är ju bara för bra för att vara sann! Så sjukt härlig snubbe! Riktigt rolig också!♥ hih

Ni måste se filmen och restan också såklart om ni inte gjort det. Dessa måste vara mina favorit filmer tror jag, eller bland de bästa iallafall. Och Jack gör ju filmen så jääävla bra! Om inte han hade varit med så hade jag nog inte gillat dom lika mycket. Det finns så mycket jag vill skriva/prata om angående filmen men det är alldels för mycket för att orka skriva! Jag rekomenderar den aaaabsolut!

Filmen får fem stjärnor av mig... succé!

Nu när jag kom hem så var ju mina smörbullar som jag bakat idag helt klara och svala så jag passade på att proppa i mig en sådan också. Och god var dom, precis som jag sa!

Norris smörbullar in my ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide