Tredje plats

En mycket härlig tredje plats till Sverige! Och jag pratar ju självklart om Eurovision Song Contest. Grattis Eric, du gjorde ett jätte bra jobb! Vi är så stolt! ♥

Röstningen var mycket spännande! Ibörjan fick vi inte så mycket stora poäng alls men tog igen ungefär imitten och i slutet var det ju inte så jätte spännande eftersom Azerbaijan ledde ganska stort! Men dom var också duktiga! Grattis till er också!
Men det hade ju varit awesome om Eric vunnit! :) Hihi och Danny då, som fick lämna över Sveriges röster. Hade på sig en Eric Saade tröja. Hihi men det är bra! Lite charm!
Aah men det finns så mycket jag vill säga 3dje platsen, vissa andra låtar osv. Men det börjar bli sent och ögonen allt mer trötta. Så om jag har ork imorgon så ska jag försöka skriva lite mer om vad jag tycker och så! :)
Vad tycker ni om Eurovision då? Och vad tycker ni om vinnaren och kanske andra bidrag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide