Börja dagen med springning, ingen hit!

Idag på idrotten så sprang vi runt Tjärn (en runda på undefär 1.5 km). Det kändes riktigt bra och det gick fort men ändå så slog jag inte min bästa tid.. besviken! Aja, nu är då all springning över iallafall, känns skönt!
Imorgon så har vi ju serieprämiermatch mot Storuman så man måste ju liksom börja ladda vatten nu! Skulle egentligen börja igår men glömde flaskan hemma. Och detsamma gjorde jag idag, men som tur va så hade jag en tom cola flaska i skåpet.
Idag så har jag även gjort spanska prov.. Anette sa att om man gör dåligt ifrån sig på detta prov så kan man sänka sig från MVG till IG men man kan även höja sig från IG till MVG! Så det stog mycket på spel! Men jag tror det gick ganska bra faktiskt! I hope!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide