The Last Song

Sett filmen The Last Song och den var mycket bra och rörande!
"Filmen handlar om Ronnie som för en sommar flyttar från sin mamma i New York, tillsammans med sin irriterat förnuftige lillebror, till sin pappa i en liten mindre stad i Georgia. Hon är tonårstjej och därför inte speciellt lätt att ha att göra med. Hon spenderar merparten av sin sommar med att revoltera tills dess hon träffar den jämnårige ultratränade mekanikern med det godaste av hjärtan, Will Blakelee."

Jag gillade den starkt! Mycket romantisk men samtidigt mycket sorlig. Mycket mycket rörande i slutet också! Det hände saker hela tiden också och det gillar jag! Ah jag har inte så mycket mer att säga. Den var riktigt bra! Jag rekomenderar den! Filmen får fyra stjärnor av mig men kunde fått fem. Kändes på något sätt för snällt att ge den fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide