Ett linne rikare

Vaknade idag av att dörren till sovrummet smälldes upp och folk ropade e-post adresser åt varandra.. hmm?! Så jag är inte på så glatt humör idag pga att jag aldrig får sova länge på helgerna.. eller det får väl ingen? För varför ska man behöva gå upp så tidigt på helgen när man kämpar sig upp klockan 7 på vardagarna..? Kan man inte bara få sova ut nu när det äntligen är helg? :O Man blir ju för fan bara ännu tröttare av att behöva gå upp tidigt varenda daaaag! -.-" Lite smått irriterad! Men nog om min hemska morgon nu. Jag kom nyss hem från stan och där har jag kollat efter ett par examensskor och nå sommarkläder men med mig hem hade jag bara ett linne. Jag provade väldigt mycket kläder och skor men hittade ju ingenting.. :( Ååh, varför finns aldrig de kläder som jag vill ha? Varför kan inte alla kläder och skor sitta perfekt? Ni vet kanske hur det känns när man t.ex. hittar en jätte fin tröja och sedan när man tar på sig den så ser det ut som nån jävla kattlåda..
Påväg till stan så lämnade vi över Doris till förra ägaren Susanna som skulle klippa henne och hon har nu kommit hem. Ser faktiskt ingen stor skillnad, men vad kan jag om det där?! inget! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide