Imorgon så gäller det!

Har idag sprungit runt och letat efter saker hela dagen tror jag, mina ben och fötter är helt förstörd! Egentingen är det inte vårt jobb i garderoben att leta alla skådespelare som är borta och så, men ingen annan gör det ju och det är ju vi som ska klä på dom så ja, det blir vi tillslut (och panik också.) Men skådespelarna måste ju ha koll på när de ska in på scen men det gör dom ju inte! -.-
Hela dagen har jag sprungit runt och letat folk som vill spela häst (alltså två stycken) men ingen kan typ.. Så första gången blev det jag och Philip, sedan Jaime och Felix, sen jag och Jaime, sen jag och Erika och tillslut jag och Jaime igen.. Så jag fick vara häst fyra gånger utan att jag ens ska det! För jag måste ju hjälpa till i garderoben.. Tur att Jaime var snäll och ställde upp för annars hade det varit ännu mer panik att leta åt personer.. Så imorgon måste vi fixa en häst! Men tack ni som var häst idag iallafall! Philip, Jaime och Felix! :)
Vi fick sluta klockan fem idag dessutom.. Men andra uppsättningen gick mycket snabbare, och tur det för annars hade vi ju fått stanna kvar ännu längre! Idag fick vi även våra smink & kostym t-shirtar (y) yesss! Så imorgon blir det den och svarta tights, för vi får inte ha ljusa kläder för då syns vi om vi står i kanten på scenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide